Gästbok

Kolla in rykten och övergångar på vår Silly Season-sida och glöm inte att tipsa i formuläret så kanske vi tar med just ditt ”rykte”.

Viktigt för er som läser och skriver i gästboken

Kommentarer förhandsgranskas inte av Gasarna SK och är inte redaktionellt material. Du är själv juridiskt ansvarig för det du skriver i kommentarsfältet.

Skriv ett inlägg

 
 
 
 
 
 
 
Vi välkomnar gärna frågeställningar, funderingar och diskussioner så länge skribenten inte gör några påhopp eller kränkningar.

Alla IP-nummer sparas och skulle någon göra ett övertramp kommer denna person nekas tillträde till hemsidan.

Vi vill alla att denna gästbok ska leva vidare. Se till att det blir så.
Calle Calle skrev den 21 januari, 2018 den 00:43:
Elitserien 2018
1) Dackarna
2) Rospiggarna
3) Masarna
4) Lejonen
5) Smederna
6) Västervik
7) Indianerna
8) Vetlanda
Sid.V. Sid.V. skrev den 19 januari, 2018 den 16:43:
Eller ”bättre lyss till en motor som sprack, än att aldrig trimma en moppe”.
Lagbygge Lagbygge skrev den 18 januari, 2018 den 15:26:
Även Greg har provat konceptet tidigare så visst är det inte nytt och har inte koll hur upplägget var då, tror det var med Billy Hamill oc före "millenniumskiftet".😄
Men, men, vi får väl se allt nytt som kan dra till sig sponsorer och skapa intresse är för det mesta bra för sporten.
Så se möjligheter och det kanske är det Greg kommer att syssla med när han avslutar sin karriär, både ha etablerade förare och juniorer som vill framåt i ett team.
Som Heidenstam skrev "Det är skönare lyss till en sträng, som brast, än att aldrig spänna en båge"😉
Metanix Metanix skrev den 18 januari, 2018 den 13:23:
Att spara pengar...
Jag tror att en axel som inte går sönder igen och hur han klarar sig utan pengarna och matchningen i Ekstra Liga har en större betydelse.

Jimmy Nilsen var inne på det i början på milleniet och Tony fullföjde inte tanken att bygga team så jag kan inte se att det skulle vara ett framgångsrecept i den högre skolan och varför vänta i så fall tills man är inne i slutet av sin karriär.

Woffy och Dudek är vassast i Monsterklanen just nu och jag ser det mest som en grej att återta ett förlorat intiativ inom gruppen...

Så länge alla fogar sig efter Gregs pipa är det väl lungt men om det blir intressant inom Teamet om Holder eller Milik kör för bra....

Jag ser det som ett intressant koncept att följa men inte mycket mer än så egentligen.
Det blir fortfarande lika tufft att nöta ner förare som Doyle, Dudek, Magic, Tai och Emil.

Lite mer skinn på näsan och jämnare toppar på Magic skulle jag kanske önska om jag skulle få önska mig 2018 års Världsmästare.
Lagbygge Lagbygge skrev den 18 januari, 2018 den 12:40:
Vem vet, troligtvis hjälp till Milik för att kunna kvala in till 2019.
Du får nog läsa på nytt igen vad huvudsyftet är Metanix 😄
Metanix Metanix skrev den 18 januari, 2018 den 09:44:
Skulle det inte vara en GP-satsning?

Två Wild-Cards och en till som delar på samma chefsmekaniker.
Känns inte riktigt som det skulle vara något nydanande som är i framkant precis.
😉
Lagbygge Lagbygge skrev den 18 januari, 2018 den 09:08:
Milik blev en av förarna i team HancockHaj
Carl Carl skrev den 17 januari, 2018 den 01:10:
Mycket snack om reserver hit och dit. 2018 har de tre schemalagda heat och de är låsta, sen får de åka två extra heat vardera och är det R/R får de åka tre extra. Så här ser paren ut till att börja med innan det löpande snittet kommer påverka efter 12 heat.
Vem vinner reservkampen, personligen säger jag Rospiggarna eller Smederna.
Vetlanda Rasmus Jensen 🇩🇰,Filip Hjelmland 🇸🇪
Rospiggarna Kenneth Hansen 🇩🇰, Sam Masters 🇳🇿
Masarna Adrian Cyfer 🇵🇱, John Lindman 🇸🇪
Indianerna Ludvig Lindgren 🇸🇪, Viktor Palovaara 🇸🇪
Lejonen Rohan Tungate 🇬🇸, Kacper Woryna 🇵🇱
Dackarna Joel Kling 🇸🇪, Pawel Przelpelski 🇵🇱
Smederna Alexander Woentin 🇸🇪, Michael J Jensen 🇩🇰
Västervik Mikkel Bech 🇩🇰, Magnus Karlsson 🇸🇪
Lagbygge Lagbygge skrev den 16 januari, 2018 den 12:50:
"Dom tre programenliga heat som förare nr 6 och 7 har i respektive lag är låsta, dessa
förare kan inte ersättas eller bytas ut mot varandra. Förare nr 6 och 7 får däremot
ersätta ordinarie förare i maximalt två heat, totalt får dom köra fem heat/tävling. Vid
Riders Replacement får förare nr 6 och 7 köra maximalt 6 heat."
Tommy Tommy skrev den 16 januari, 2018 den 10:38:
Tack Lagbygge:)
Nej du är inte överkänslig, hade reagerat likadant
och det är min ( dåliga ) stil , har hört det förr och lär få höra det igen
Och det är väl inte mer än rätt
Tommy Tommy skrev den 16 januari, 2018 den 10:25:
Och max 6 heat för en reserv? även när det är RR?
Hoppas Svemo nu håller sig till sitt beslut i många år ( denna gången)
Lagbygge Lagbygge skrev den 16 januari, 2018 den 10:22:
Ursäkt godtas, att jag inte svarade tidigare var tonläget "FAKTISKT VET" där man skriker vilket jag inte tyckte var så trevligt😉 Brukar undvika att svara om jag uppfattar inlägg som otrevliga, men det kanske är jag som är överkänslig 😄
Lagbygge Lagbygge skrev den 16 januari, 2018 den 10:17:
Skillnaden då blir att det finns 3 heat för vardera förare 6-7 att köra och är låsta. men sedan kan man som tidigare låta 6-7 ersätta någon av 1-5 enligt tidigare regelverk.
Tommy Tommy skrev den 16 januari, 2018 den 10:16:
Tack. Det var ett svar
Lagbygge Lagbygge skrev den 16 januari, 2018 den 10:14:
Bara att ta bort heat 11 och sedan numrera om så heat 12 blir 11, 13 blir 12, 14 blir 13, och nytt heat 14 som nomineras och heat 15 som tidigare.

Masarna Speedway